18 oktober 2012

uppdaterar när jag har tid, som typ nu.

Nyss var det måndag och redan imorgon är det fredag. Riktigt skönt. I helgen ska jag ha rolig. På lördag morgon åker jag och emelie, kanske bella, till kupolen för lite shopping sedan sätter vi oss på tåget till falun och sover där hos emma. Vi ska väl tjilla som vanligt, träffa emmas coolfriends och hänga på stan like real gangster girls. Så jag är taggad.
Endast en vecka kvar till höstlov om man räknar från imorgon. Och då bär jag och min fina vän emelie ner till huvudstaden för att spendera några dygn med fanny! Vilket ska bli skitskitkul! Ska se till att träffa Nora en sväng då också.
Undra om jag ska börja dricka kaffe!! Fast just nu är ju våran espresso maskin trasig... ska nog börja dricka kaffe, jag är ju 15 och allt. Dags att växa upp nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar